Sunday, December 21, 2008

DEDIKASI BUAT SEORANG GURU.

salam , Ust Mohd Noor Ismail meninggal
dunia malam tadi. kul 10 pg nak s
mbhyag jenazah d
rmh dia ,kg penglan Datu
.
Aku terkedu dengan mesej daripada temanku, Abiq,.Dikala aku sibuk menyelesaikan urusan pendaftaran subjekku itu, aku sempat menghadiahkan Al-Fatihah buat guru tafsirku itu.Guru yang pernah 'menyuapkan' aku dengan ilmu dan pengetahuan yang tidak ternilai itu ketika aku masih di MTM dulu. Aku berasa sebak dan sedih secara tiba-tiba. Biarpun aku bukan anak beliau namun aku pernah menjadi anak didik beliau.Moga ust Noor aman dan bahagia disana. Al-Fatihah.

AL-FATHIAH BUAT ALLAHYARHAM UST. MOHD NOOR BIN ISMAIL, MANTAN GURU SMU(A) TARBIAH MARDZIAH YANG TELAH KEMBALI KE RAHMATULLAH PADA HARI AHAD 21 DISEMBER 2008. MOGA DITEMPATKAN DIKALANGAN ORANG YANG SOLEH DAN MUKMIN.

Daripada

NIK HAFREEZ AFFIQ BIN MOHD GHAZALI

KETUA PELAJAR SESI 2005

SMUA TARBIAH MARDZIAH,PANCHOR,

KOTA BHARU, KELANTAN



No comments: